• OMX Baltic−0,6%260,88
  • OMX Riga−0,04%886,78
  • OMX Tallinn−0,02%1 685,35
  • OMX Vilnius0,07%1 003,69
  • S&P 5000,28%5 718,57
  • DOW 300,15%42 124,65
  • Nasdaq 0,14%17 974,27
  • FTSE 1000,4%8 292,7
  • Nikkei 2250,57%37 940,59
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,55
  • OMX Baltic−0,6%260,88
  • OMX Riga−0,04%886,78
  • OMX Tallinn−0,02%1 685,35
  • OMX Vilnius0,07%1 003,69
  • S&P 5000,28%5 718,57
  • DOW 300,15%42 124,65
  • Nasdaq 0,14%17 974,27
  • FTSE 1000,4%8 292,7
  • Nikkei 2250,57%37 940,59
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,55
  • 29.07.15, 08:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagenist sai maailma suurim autotootja

Volkswagen oli esimese poolaasta tulemuste põhjal maailma suurim autotootja, vahendab USA Today.
Volkswagen
  • Volkswagen Foto: epa
See tähendab omakorda, et Toyota kaotas oma pikaaegse esikoha.
Volkswageni jaoks on tegu suure eesmärgi täitumisega. Ettevõte müüs 2015. aasta esimese kuue kuuga 5,04 miljonit autot, teisele kohale lengenud Toyota 5,02 miljoni vastu. General Motors hoiab edetabelis kolmandat kohta, kuigi ettevõte pole veel poolaasta ametlikke müüginumbreid teatanud.
Analüütikud on väitnud, et maailma suurima autotootja tiitel kannab endas pigem sümboolset tähendust.
IHS Automotive’i analüütik Tom Libby uskus, et Volkswagen hakkab ilmselt end ka seeläbi promoma. 
Volkswageni pressiesindaja Jeannine Ginivan eriti suurt tähtsust Volkswageni „võidule“ ei omistanud, nentides e-kirja teel saadetud kommentaaris, et Volkswagen teiste autotootjate müüginumbreid ei kommenteeri.
Libby märkis, et iseasi on, kas Volkswagen suudab jääda maailma suurimaks autotootjaks ka aasta kokkuvõttes. Ta lausus, et Volkswagen on ses osas olnud üsna agressiivne ning ilmselt antakse endast parim, et see nii ka olema saaks.
Volkswageni kerkimine esikohale mõjub eriti hävitavalt Toyotale, kes on pikalt suutnud säilitada kõrge kasumimarginaali ning kellel on suur turuosa. Toyota fiskaalaasta lõppes 31. märtsil ning selle põhjal oli ettevõtte kasumimarginaal 10,1 protsenti, Volkswageni 6,3 protsendi vastu.
Sarnaselt Volkswageni pressiesindajaga ei soovinud ka Toyota kõneisik Scott Vazin sel teemal erilisi kommentaare jagada, nentides vaid, et toodetud autode arv pole Toyotale kunagi eesmärk olnud. Samuti õnnitles ettevõte Volkswagenit saavutatud eesmärgi puhul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.09.24, 07:00
Tule meeskonnaga gastronoomiareisile Itaaliasse restoranis Bacio!
Itaalia toitude restoran Bacio annab võimaluse üllatada oma meeskonda suurepäraste roogadega. Restorani ruumipaigutus pakub rohkelt võimalusi, et kujundada oma firmapidu meeldejäävaks sündmuseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele